מטבחים מפורמייקה | אטרנו | כנסו למבצע יחודי
top of page

עיצוב מטבחים מפורמייקה ועוד...

עודכן: 23 בינו׳


אם אתם חושבים על מטבח חדש מודרני ומרשים אבל גם אתם כמו רוב האוכלוסיה חוששים מהפן הכלכלי, אתם לא לבד! אולם התצוגה המוביל בפתח תקווה מזמין אתכם להפוך את החלום שלכם למציאות. אנו כאן כדי להפוך את הרעיון שלכם למטבח מושלם.

הישארו איתנו במאמר זה וגלו כיצד ניתן לעצב את מטבח החלומות תוך כדי התנהלות כלכלית נכונה וגם ממה להיזהר כשאתם מתכננים מטבח חדש.


אטרנו מטבחים בפתח תקווה : החברה המובילה ביותר בתחום עיצוב מטבחים


בין אם אתם זוג צעיר שפותח דף חדש בחיים , זוג שמתחיל פרק ב ובכלל אם אתם שואפים להתחיל את חייכם בבית חדש , אטרנו מטבחים בפתח תקווה מציעים שירות איכותי יוצא מן הכלל. בשבילנו עיצוב מטבח הוא לא רק משימה מקצועית, אלא גם תהליך אישי הדורש הבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות. אנו יודעים כמה חשוב ליצור את המרחב המושלם לבישולים משותפים ורגעים מיוחדים ובעזרת צוות מומחים ושנות ניסיון, אנחנו עוזרים להפיג כל דאגה ולהפוך את העיצוב לחוויה איכותית ומהנה.


אנו מאמינים שמטבח הוא לא רק מרכז הבישול שבבית, אלא הלב שלו! שם משפחות יוצרות חווית מרחב משותפת : שיחות מעמיקות , מחוות רומנטיות , רגעים מרגשים וכדומה. זו הסיבה שבכל פרויקט אנחנו מתמקדים בכל פרט קטן ומספקים פתרונות ייחודיים. בשיתוף פעולה מלא, אנו בונים לכם מטבח בהתאמה אישית , שמשלב את הטרנדים העדכניים ביותר עם הפרקטיקות הטובות ביותר המתאימות לצרכים שלכם.




מטבחים מפורמייקה: הפתרון המושלם למטבח מותאם אישית וקל לתחזוקה.




פורמייקה הוא חומר איכותי המורכב משילוב של חומרים טבעיים, אבן אמיתית וסיבים סינטטיים. פורמייקה היא ידידותית לסביבה ובעלת חוזק ייחודי, מה שהופך אותה לבחירה מושלמת למטבחים במבנים חדשים ובשיפוצים.

10 היתרונות לעיצוב מטבחים מפורמייקה:

1. תכנון ייחודי:

הפורמייקה מאפשרת עיצוב מותאם אישית, תכננו מראש את המטבח בהתאמה אישית לפי צרכי המשפחה.

2. גוונים:

הפורמייקה קיימת במגוון רחב של גוונים, בחרו בגוון המתאים לסגנון העיצוב שלכם.

3. אי:

השילוב של אי מרכזי מפורמייקה יכול להוסיף מראה מרשים ופונקציונליות.

4. פרטיות :

בעת יצירת מטבחים מפורמייקה , ניתן לשלב דלתות עשויות מפורמייקה לארונות המטבח.

5. טיפוח:

הפורמייקה יחודה בעמידות גבוהה, היא נקייה וקלה לניקוי כך שתוכלו לתחזק את המטבח בקלות.

6. גימורים מדויקים:

הפורמייקה מאפשרת גימורים חדים ונקיים לקווי העיצוב.

7. מראה טבעי:

השילוב של סיבים טבעיים נותן מראה וחווית נגיעה של אבן אמיתית.

8. אחידות :

פורמייקה מגיעה בצבעים וגוונים אחידים וכך תורמת לאחידות העיצוב.

9. שימושיות :

שלבו תוכנית ארגונית למיקום האביזרים החשמליים ושאר האביזרים השונים במטבח.

10.איכות:

בחירה בפורמייקה מבטיחה איכות גבוהה ועמידות לשנים רבות ולכן גם חוסכת הרבה כסף מבחינת תיקונים שונים והפתעות לא נעימות בדרך.


סיפורם של משפחת כהן {שם בדוי} שרצו מאוד מטבח חדש אבל חששו מהפן הכלכלי

אין ספק שכיום אנו נמצאים בתקופה לא פשוטה מבחינת הכלכלה , הריביות עולות , השכר דירה לא יציב, אנחנו עדיין מתאוששים אחרי מגפת הקורונה ולא חסרות הוצאות

אבל בכל פעם שדלת אולם התצוגה נפתחת , אנו באטרנו מרגישים את האנרגיה החיובית של הלקוחות והחלומות שלהם שמתמלאים את האוויר.

כשמשפחת כהן נכנסו לאולם התצוגה , הם נראו כמו כל משפחה אחרת, אך משהו היה שונה . הגעתם לאולם הייתה מלווה בחשש ודאגה . כאשר שאלנו אותם , הם העלו את חששותיהם מהעניין הכספי.

"אנחנו מחפשים לשדרג את המטבח שלנו אבל אנחנו לא בטוחים שיהיה לנו את האפשרות הכלכלית לעשות זאת כרגע" הוסיף האב.

מיד ישבנו עם המשפחה כדי להבין את צרכיהם ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורם. הם פתחו בפנינו את החשש שמחזיקים בלבם והתמקדנו באופציות הכלכליות השונות שיש להם.

נגלה בהמשך המאמר את המסקנות והפתרונות שעלו.


מטבח חדש שתמיד חלמתם עליו רק ב-26,199 ש"ח!


נתון מעניין שניתן למצוא על מטבחים הוא שההעדפה למטבחים מודרניים מינימליסטיים עולה באופן ישיר בשנים האחרונות ובעיקר שימוש בצבעים ניטרליים ולבנים משום שהם נקיים יותר, מרווחים ומשדרים אווירה של פתיחות ורוגע . המשטחים המרכזיים מיועדים לפעול באופן פונקציונלי ופרקטי אך עדיין שומרים על המראה הקלאסי והעדין .

בנוסף, השימוש בחומרים טבעיים כמו עץ , אבן ומתכת מספקים ערך מוסף לעיצוב המטבח ויוצר חווית חיבור לטבע מסביבנו. המטרה היא ליצור תחושה של איזון נכון וחמימות באמצעות השילוב המדויק של חומרים וגוונים.

כעת זו הזדמנות שלא כדאי לכם לפספס ולקבל את העיצוב היחודי של מטבח מודרני וחלומי ללא פשרות עם מגוון רחב של אפשרויות עיצוב וחומרים איכותיים : מטבח נאנו חדש ומפואר במחיר בלעדי של 26,199 ש"ח כולל מע"מ. הזדמנות זו תגשים את חלומכם למטבח חדש ואיכותי , פרקטי ויעיל במחיר משתלם . צרו קשר לשמוע יותר על פרטי המבצע.


ומה לגבי המטבח החדש שמעלותו חששו משפחת כהן?


אז לאחר שישבנו והבנו את החששות של המשפחה , מעצבת המטבח שלנו הציעה למשפחה היקרה את המבצע המדובר בתכנית התשלומים הנוחה שיש לנו . המשפחה התפלאה מהגמישות וההבנה שלנו לצרכיהם ובסופו של דבר הם החליטו להשתמש בה.

משפחת כהן עברו עם המעצבת תהליך בחירה מדויק למטבח בו התאימה אותו לכל הפרטים הקטנים החשובים למשפחה ובסופו של דבר - הם הגשימו את חלומם וכיום מרוצים עד מאוד מהמטבח החדש והכי חשוב אינם סובלים מבעיות כלכליות כלל.


השמחה בפני הלקוחות שלנו הופכת את כל המאמץ למשתלם . חשוב לנו להקשיב , להבין ולתת את התשובה הטובה ביותר ללקוחותינו, אנחנו מביאים לחייהם שינוי אמיתי, ומשם הדרך לשיפור בחייהם האישיים והכלכליים.

אנו מזמינים אתכם לבקר אצלנו באולם התצוגה ולחוות את עולם המטבחים המודרניים והאיכותיים.

הצוות המומחה שלנו מחכה להקשיב לסיפורכם, לתכנן איתכם ולהפוך את המטבח שלכם למרכז הבילוי והיצירה שתמיד חלמתם עליו.




bottom of page